De tar aldrig slut!

Igår skickade jag iväg ytterligare tre paket med snäcklingar. Lovade en kund att han skulle få köpa alla som var kvar, så efter att jag fyllt de andra två paketen så plockade jag upp alla jag hittade. 35 stycken kom jag upp i, som nu borde vara framme i Kalmar.

Idag när jag tände i karet kunde jag dock räkna till ytterligare 14-15 leveransklara snäcklingar. De gömmer sig tydligen ganska bra bland växter och rötter, och framförallt så tar de aldrig slut!

 

Jag skickar mina små skyddslingar i snusdosor. Då jag själv inte snusar tigger jag dosor av kollegor och min sons pappa. Igår tog de dock slut, så sista paketet fick jag improvisera lite till... Jag behöver fler snusdosor, tack!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Heej! Har du fler att sälja? vad är det för färger på dem??

MVH Ronja

2010-10-20 @ 18:00:49
Postat av: D A H L È N

Jag maila dig ang lite snäckor men har inte fått nått svar.

2010-11-07 @ 18:02:07
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0