Annons.

Har precis lagt in en annons på Blocket, angående mina snäcklingar. Har ju en hel hög, vet inte hur många, men jag tippar på att de i dagsläget är mellan 200-300. En ganska stor hög med andra ord!



Har inte hunnit annonsera förrän nu, trots det har jag sålt 10 stycken (som dock inte levererats ännu). Toppen! Är du också intresserad, hör av dig! Snäcklingarna kostar 20 kronor styck, köper du fem eller fler så bjuder jag på portot (skickar endast inom Sverige).

Kan verkligen rekommendera äppelsnäckor, grymt trevliga djur! Och betydligt roligare än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. :D

Kommentarer
Postat av: ELIN

Hej!

Vad kul att du skaffat en akvarieblogg!!



Jag är så jäkla ledsen över att jag inte lyckas föda upp några äppelsnäckor..! De dör ju bara...



:(



2010-09-18 @ 09:47:57
URL: http://applesnails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0