Bebisbilder.

En köpare kom med ett önskemål om bilder på snäcklingarna. Absolut, här kommer det! Det är svårt att fota snäckbebisar, speciellt om man inte har en vettig kamera. Jag har gjort mitt bästa med en kompaktkamera, det gick sådär.

Som sagt, det är inte lätt... De större snäcklingarna har fått flytta ut i mitt stora akvarium, bland annat den här lille rosa. Suddigt blev det, men åtminstone färgen syns ganska tydligt.

 

Försökte mig på en storleksbild också. Den nedre är en av de större snäcklingarna jag kunde hitta i karet, den ovanför är troligen från en senare kokong. Har just nu bebisar från sex olika kokonger. Ovanför ytan ser de inte speciellt rosa ut, i vattnet är de betydligt mer rosa i färgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0