Små pärlor.

Som jag skrev tidigare fick jag fem pärlor i brevlådan igår. Tre (mycket efterlängtade) vita äppelsnäckor, och ett impulsinköp bestående av två blåa äppelsnäckor. Jag är kanonnöjd!

De blåa är betydligt blåare i verkligheten än på bild. Jag har aldrig tidigare sett blå äpplen, och jag måste säga att jag är positivt överraskad. Fler sådana blir det helt klart. De vita är superläckra även de, lyser verkligen upp karet. Som små pärlor!

 

 

 

Sa jag att jag är toknöjd med dem? Inser dock nu, när jag ser bilderna, att jag verkligen skulle behöva någon som putsar rutan med jämna mellanrum.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilka fina små pärlor du har fått hem :D

Musselblommorna kom fram förrästen! på tisdagen :) mycket fint skick, tack så mycket!

Skulle gjärna ha beställt med 2 äppelsnäckor då också, men.. jag råkade hälla i en dos easycarbo i karet jag hade startat för snäckorna face palm

så det får bli en del städning innan min lilla äppelsnäcks dröm går i uppfyllelse ;)

2010-10-03 @ 01:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0