Tre till!

Det blev förstås inte bara en rot och lite växter i lördags. Utan ytterligare tre guppyhanar från Djurmagazinet. Hade tänkt satsa på rött och gult den här gången, men vad blev det? Jo, tre gånger blått. Jag är grymt sugen på en kampfisk också, men det får bli ett senare projekt! De är ju inte helt fredliga av sig tyvärr, så jag tror att det krävs lite funderande innan jag gör slag i saken.



Med min kompaktkamera blir det verkligen helt värdelösa bilder på fiskarna, men jag vill ändå visa en av de nya killarna, Mozart. Nästan helt vit, endast fenorna på sidan är gråblåa. Han såg ganska liten och ynklig ut i affären, det var därför jag köpte honom. Här hemma har han dock blommat ut, oj, vilken rolig och social firre!

Fick ännu mer nytillskott igår, fem små pärlor i brevlådan. Uppdatering kommer i ett eget inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0